














Pogoda
Kamera w Kudowie
Park Zdrojowy

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY "Remont posadzki i wymiana wykładziny..."

Kudowa-Zdrój , dnia 09.05.2013r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zespół Szkół Publicznych im. Jana Pawła II 57-350 Kudowa Zdrój tel.074/8661-700,
fax 074/8661-294 zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.
Remont posadzki i wymiana wykładziny na jadalni w Zespole Szkół Publicznych im. Jana Pawła II przy ul. Szkolnej 8
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Remont posadzki i wymiana wykładziny na jadalni w Zespole Szkół Publicznych im. Jana Pawła II przy ul. Szkolnej 8
(opis techniczny przedmiotu zamówienia w załączeniu ) *
Oznaczenie wg CPV :
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45233251-3 – Wymiana nawierzchni
-
Istotne dla stron postanowienia umowy:
-
termin realizacji zamówienia : 19.08.2013r. – 30.08.2013r.
-
oczekiwany okres gwarancji: 36 miesięcy
-
warunki płatności: 14 dni - licząc od daty otrzymania faktury*,
-
kary umowne – zgodnie z zapisami umowy
-
zasady i warunki odbioru – zgodnie z zapisami umowy
-
-
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie ww. zamówienia jest dyrektor J. Łukasik
-
Po dokonanym wyborze Zamawiający zawrze z wybranym oferentem umowę w formie pisemnej. (Wzór umowy w załączeniu) *
-
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w sekretariacie szkoły w terminie do dnia 31.07.2013r. do godziny 1200 w formie:
a. pisemnej (osobiście bądź listownie)
b. faksem na numer: 74/8661-700
c. w wersji elektronicznej na e-mail : zsp-kudowa@tlen.pl
Oferta powinna zawierać:
-
Nazwę, siedzibę, nr telefonu/fax, nr NIP, nr REGON Wykonawcy
-
Zaoferowaną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Brutto……………zł.(słownie………………………………zł.) w tym…. …………….% stawka podatku VAT
3. Oświadczenie o zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszeniu do niego zastrzeżeń oraz o wykonaniu
Zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
4. Oświadczenie o zaakceptowaniu istotnych postanowień umowy i zobowiązaniu się, w przypadku wyboru ofert, do zawarcia
Umowy na przedstawionych warunkach, w miejscu i terminie ustalonym przez Zamawiającego.
5. Imię i nazwisko oraz podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.
Uwaga: Postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 14.000 euro.